מדי עונה מזג האוויר משתנה מקצה לקצה, ועכשיו כשהקיץ נמצא ממש בפתח, די בקרוב כל המלתחה שלנו תתחלף. ממש כמו שאנו מסדרים את הארון עם כל עונה שמתחלפת, כך עלינו להתאים את המצעים, ויותר חשוב מכך, את השמיכות שבהן אנו משתמשים, כי סביר להניח שהשמיכות שבהן השתמשתם לאורך העונה הקרה, לא יתאימו במהלך העונה החמה ביותר של השנה.

אם שאלתם את עצמכם מה בדיוק ההבדל בין שמיכות חורף לשמיכות קיץ, ריכזנו לכם כמה מההבדלים העיקריים.

חומרי הגלם

אחד הדברים שמבדילים בין שמיכות חורף לשמיכות קיציות יותר אלו הבדים. לרוב הבדים שמשמשים לייצור שמיכות חורפיות יהיו קשמיר, צמר או פליז, עם הסיבים המגושמים שפשוט עושים עבודה טובה בשמירה על חום הגוף, נושמים באופן טבעי ומנדפים לחות.

גם כותנה תהיה בחירה מעולה לשנת לילה חמימה כאשר הגשם מטפטף בחוץ. יש להן משקל רב יותר וכושר נשימה. עם זאת שמיכות כותנה יהיו בחירה מעולה גם כשמיכות קיץ, שכן כותנה איכותית היא חומר גלם מעולה שמתאים לכל עונות השנה, ולעומת חומרים אחרים, היא הרבה יותר אלרגנית.

סוגים אחרים של חומרי גלם יהיו פוליאסטר או חומרים סינתטיים אחרים.

צבעים ועיצובים

כשמזג האוויר נעשה חם יותר, זה הזמן להכניס לארון את השמיכות העבות ומצעי הפלנל החמים ולבחור בחומרים קלילים יותר. אך מעבר לחומרי הגלם, הקיץ גם מביא איתו צבעים יותר בהירים. בהשוואה לליין החורפי עם הצבעים הכהים יותר, השמיכות שלנו עוברות מהפך קיצי גם באמצעות גוונים הרבה יותר בהירים כמו למשל לבן, צהוב, כחול בהיר או צבעי פסטל כאלו ואחרים.

הצבעים הבהירים אינם תורמים רק למראה החדר, אלא שיש להם גם יתרון שימושי הם סופגים פחות חום במהלך היום ולכן מבטיחים שנת לילה נעימה ומרעננת להפליא.

בדים קלים יותר

השמיכות הקיציות הרבה יותר קלילות ומיוצרות מסיבים טבעיים כמו כותנה או במבוק. כולם חומרים מאוד נושמים ולא סופגים, כך שנדיר שתזיעו מתחת לשמיכה הקיצית שאתם בוחרים, כל עוד זו שמיכה איכותית.

שימוש בכמה שכבות של שמיכות יכול לעזור לכם לקבל את רמת הנוחות שאתם הכי מעדיפים, ממש כמו בבית מלון, שם המיטה מוצעת עם כמה סוגי שמיכות בדרגות עובי שונות, כך אתם יכולים לסדר את המיטה שלכם עם כמה סוגי שמיכות. באופן זה, גם אם אתם ישנים עם מיזוג אוויר בלילה, תמיד יהיה לכם נעים.

המילוי של השמיכה

לעיתים ההבדל נמצא במילוי דווקא. שמיכות חורף יהיו יותר עבות ולו רק בגלל המילוי שלהן. הן מרופדות באמצעות מילוי רך ונעים שהופך אותן ליותר כבדות ומחממות, כאשר סוגי המילוי משתנים בין שמיכה לשמיכה.

גם שמיכה קיצית יכולה לכלול מילוי לרכות גבוהה יותר, אך לרוב הן יהיו קלילות משמעותית לעומת שמיכת חורף עבה (כמו שמיכת פוך למשל).

שמיכות הקיץ של ליננז

שמיכות הקיץ של ליננז הן הבחירה המפנקת ביותר, והסימן שאתם מבינים עד כמה חשוב להשקיע בעצמכם. השמיכות הקיציות שלנו מתאימות גם לעונות מעבר והן עטופות ב-100% אחוז כותנה סרוקה או כותנה מצרית, ולהן סיב ארוך במיוחד. שמיכות מבית ליננז ארוגות באריגת סאטן, מה שמעניק להן מרקם רך, חלק ונעים, או באריגת פרקל הקלאסית לתחושה קריספית וקרירה במיוחד, בצפיפות הנעה בין 270 ל- 600 חוטים אינץ'. השמיכות מגיעות עם מילוי הוליפייבר רך ואוורירי במשקל קליל לאקסטרה רכות והן נעימות, מלטפות ומפנקות ממש כמו המצעים האייקונים שלנו.

השמיכות שלנו אינן רק איכותיות, נעימות ואווריריות, אלא שהן מגיעות בעיצובים יוקרתיים למראה נקי, מודרני ואלגנטי ולפינוק ברמה של חופשה בבית מלון בוטיק! מוזמנים לבחור את הפייבוריטיות שלכם!