כאשר אתם קונים מצעי איכות מאתנו, אתם יודעים שהסטנדרט הוא ברמה הגבוהה ביותר. בדרך כלל אנו מייצרים LONG STAPLE COTTON דאבל פיק בצפיפות 500 חוטים לאינץ', כאשר בתוך טיב האיכות של מצעי סאטן בצפיפות 500 חוטים לאינץ' יש הרבה מאוד פרמטרים, ואחד הפרמטרים שהכי משפיע על המחיר הוא זן הכותנה שבו נבחר להשתמש.

סופימה supima זהו זן מובחר של כותנה, אשר לא מיוצר בארץ, ואנו בליננז מביאים ישירות אליכם את האיכות, הרכות והנוחות הבלתי מתפשרות של כותנת סופימה, כדי להפוך את שנת הלילה שלכם לחלומית באמת, ואת הזמן במיטה לכמה שיותר מפנק.

מה כל כך מיוחד בכותנת supima?

המקור של כותנת ®Supima הוא פימה, אזור גידול כותנה מרכזי בדרום מערב ארצות הברית. כפי שאתם וודאי יודעים, לא כל זני הכותנה נוצרו שווים, וכותנת סופימה מייצגת פחות מ-1% אחוז  מייצור הכותנה העולמי, כך שקשה מאוד למצוא אותה.

מעבר לכך, אלו התכונות שגורמות לה לבלוט ביחס לזני כותנה אחרים:

100% גידול אמריקאי. כיום ניתן למצוא 93% מגידולי כותנת סופימה בקליפורניה בעמק סן חואקין. 3% באריזונה, 2% בניו מקסיקו, ו-2% אחרונים בטקסס.

סיב טבעי נדיר ומובחר מטבעו. כותנת סופימה גדלה בכ-500 חוות בבעלות משפחתית, עם ידע שעובר מדור לדור. אדמתם היא מורשתם, והם מקפידים לשמור על בריאות הקרקע ועל המים שמזינים אותה.

סיבים ארוכים במיוחד. מה שמייחד את כותנת Supima מסוגים אחרים של כותנה הוא הסיבים הארוכים במיוחד שמעניקים לה את תכונות הפרמיום שלה: חוזק, רכות ויכולות גבוהות של שימור צבע.

החוזק של כותנת סופימה. Supima חזקה פי שניים בהשוואה לכותנה רגילה, מה שמוביל לייצור בדים עמידים במיוחד. הסיבים הארוכים אינם נקרעים בקלות, הם עומדים בעומס טוב יותר וכתוצאה מכך נוצרים מצעים גמישים להפליא ששומרים על צורתם לאורך זמן.

שיטות ייצור וגידול מתקדמות. מטרקטורים בניווט GPS השותלים וקוטפים את הכותנה ועד לטכנולוגיית לוויין ומנטרי קרקע, חקלאים שמעורבים בגידול כותנת סופימה עושים זאת במטרה לגדל את הכותנה האיכותית ביותר בעולם, עם השפעה קטנה ככל האפשר על הסביבה ומקסום היבול.

איך נדע שאלו מצעי supima?

האיכות של כותנת Supima נפרשת על כל פני כל שלבי האספקה, מתהליך הגידול, דרך הסיבים וייצור החוטים החלקים והרכים ועד הבדים והמוצרים המוגמרים. קשה למצוא פגמים בזן זה של כותנה. היא רב-תכליתית, חזקה, ואיכותית, ממש היהלום שבכתר וזן הכותנה המשובח ביותר.  

וממש כמו ביהלומים, גם כאן יש תעודה שמעידה על טיב האיכות, כך שתוכלו לדעת בוודאות שרכשתם מצעי כותנת Supima. אצלנו בליננז תוכלו לראות את ההבדל באמצעות מדבקה שמודבקת על גבי שקית האריזה של המוצרים.

מוזמנים להתפנק באמת עם מצעים יוקרתיים ברמת פרמיום ובאיכות נדירה, כי מגיע לכם הטוב ביותר! עם שפע של עיצובים לבחירה, אנו לוקחים את שנת הלילה שלכם אל השלב הבא, ומבטיחים שחדר השינה יראה וירגיש פשוט נפלא, ואתם תרגישו בו הכי טבעי שיש!