משהו צעיר ורענן. פרש!!

אחרי ביקורים רבים במלונות בארץ ובעולם תמיד עלתה השאלה - איך אפשר להשיג את המצעים של בית המלון לחדר השינה הפרטי שלי?? החיפושים לא צלחו, מכיוון שמצעים באיכות גבוהה דרשו תקציב גבוה (בגלל פערי התיווך), והעיצובים שהשוק הציע היו מיושנים ובלתי מזמינים בעליל.

אלטרנטיבה חדשה

לאחר מחקר בשוק המצעים המקומי והבינלאומי, סיורים באתרים, בתערוכות ובמגזיני עיצוב הבית ולאחר תהליך מיתוג מרענן ל-LINENZ, נוצר מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר בתחום המצעים, מיוצר ממש פה בארץ ובחצי מהמחיר לצרכן. מצעים שגורמים לנו להתענג עוד קצת במיטה בבוקר, ומעניקים לחדר השינה מראה שיקי ונקי, במחיר מעולה ועם חווית רכישה שהיא כייפית ומהנה.

כיצד הכל התחיל?

המותג ליננז הוקם ב-2017, והיה למותג הראשון שהשיק חנות אונליין בארץ היישר לבית הלקוח והראשון להשיק מצעים בצפיפות 500 חוטים. המצעים שלנו עשויים מ- 100% כותנה סרוקה בעלת סיב ארוך במיוחד, בצפיפות של 300/500/600 חוטים לאינץ' (מה שמוכר גם בשם "כותנה מצרית"). 

כל הקולקציות שלנו משיקות זו לזו ומיוצרות בגווני יוניסקס, כך שניתן לעשות מיקס אנד מאץ' בין חדש לישן לאורך השנים, וכך לגוון ולחדש את המראה של חדר השינה עם המצעים הקיימים.  האיכות הבלתי מתפשרת מבטיחה מצעים עמידים לאורך זמן, שרק משתבחים עם הכביסות והשנים, ועיצוב על זמני שלא יוצא מהאופנה ותמיד נראה טרנדי ויוקרתי.

האריגה שהופכת את המצעים שלנו לכל מה שהם

כלל ברזל - ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך המצעים יהפכו לאיכותיים ונעימים יותר. אך כדי להגיע לכך, הסיב של הכותנה צריך להיות כמה שיותר דק וחזק, על מנת לעמוד בלחץ צפיפות החוטים פר אינץ' מרובע, כאשר עובי החוט משפיע על מידת החוזק שלו (כאשר החוט עבה יותר, כך קטן הסיכוי שיקרע).

כדי להגיע למגע הייחודי של ליננז בחרנו בשיטה שנקראת בשפה המקצועית – דאבל פיק, כאשר מתחת לפני השטח שיטה זו מתבצעת על ידי העברת 2 סיבים לאורך וסיב 1 לרוחב. ביחד נספרים כ- 500 חוטים לאינץ', תוך שימוש באריגת סאטן אלכסונית 3 על 1 (סיב אחד לאורך, מעל סיב אחד לאורך ואז קפיצה של 3 סיבים).

מכיוון ששיטה זו מקנה שטח מגע גדל יותר לכל סיב, הבד הופך לרך ונעים יותר, עם מגע ומרקם שמזכירים את בד המשי, וברק קל בצד אחד של הבד, בעת מגע ישיר עם אור. כתוצאה מכך, המצעים שלנו אידיאליים לכל עונות השנה, והם מבטיחים שינה מרעננת ובלתי נשכחת. 

 

הקולקציות המשלימות שלנו

למותג גם קולקציות טקסטיל משלימות כגון חלוקי רחצה, מגבות, שמיכות, מוצרי ריח לבית וקולקציית מוצרי תינוקות - בייביז, כי אנו רוצים ושואפים לקחת את חוויית הפינוק שלכם אל השלב הבא. המוצרים שלנו, מאפשרים לכם ליהנות מחוויית הפינוק של הספא, כמו גם מחוויית הבוטיק של מלונות יוקרה בנוחות של הבית שלכם.

כך הזמן שלכם בבית, בשעות הפנאי או לאחר יום עבודה, יהפוך ללא פחות ממושלם, החל בניחוח שמתפזר בחלל ולוקח אתכם ליעדים רחוקים, מעורר בכם זיכרונות ויוצר השראה, דרך חוויית הרחצה החמימה והנעימה, ועד הכניסה למיטה עם מצעים מפנקים, שמיכה מאווררת ונושמת והאפשרות לקום רעננים ושמחים בכל בוקר מחדש.

עצבו את חדר השינה עם מצעי יוקרה מעוצבים

האלטרנטיבה שיצרנו עבורכם, אינה מציעה רק איכות בלתי מתפשרת, אלא גם עיצוב מוקפד עד לרמת הפרט הקטן ביותר.

כאשר המיטה נמצאת במרכז של כל חדר שינה, יש חשיבות רבה למצעים שאתם בוחרים, הן מבחינת האיכות והן מבחינת הנראות. מכיוון שהמצעים האיכותיים שהיו קיימים בשוק לא היו מספקים מבחינת המראה שלהם, בליננז בחרנו לשים דגש גם על הנראות, כך שחדר השינה שלכם גם יראה כמו חדר בבית מלון בוטיק ואתם כבר לא תוכלו לחכות לפרוע את המצעים ולהשתחל לתוך המיטה שלכם. 

אנו מזמינים אתכם לשדרג את חוויית השינה שלכם עם סט מצעים איכותיים מבית ליננז, וליהנות מפינוק מושלם ברמה אחרת, שלא הכרתם לפני כן, גם בעזרתם של המוצרים המשלימים. כמובן שאנו כאן עבורכם, עם המון ידע וניסיון שרכשנו עם הזמן ותוך כדי ייצור המצעים המושלמים בשבילכם, ואתם מוזמנים לפנות אלינו אם אתם זקוקים לייעוץ בבחירת המצעים.