היתרון המובן מאליו של מוצרי ריחות, על סוגיהם השונים, הוא הניחוח שהם מפיצים. מלבד ריח טוב, למוצרי ריח יש יתרונות נוספים, שכן ניחוחות נעימים יכולים להעצים את תחושת הרוגע, להפחית לחצים, להיות בעלי השפעה ממריצה על הגוף, להגביר את הערנות והריכוז, לשפר את מצב הרוח ועוד מלא יתרונות מעולים.

יש המון מוצרי ריח שם בחוץ, אבל אנו רוצים להתעכב על הייחוד של מוצרי הריחות שלנו, שזמינים עבורכם לרכישה באתר ומציעים לכם ערך מוסף, אווירה מרעננת בכל מקום שתבחרו להניח אותם וריח משכר נפלא.

כל מה שמיוחד במוצרי הריח שלנו

את סדרת הניחוחות שלנו רקחנו מתמציות שמקורן בפרובאנס והם יעטפו אתכם בתחושת חופש מרגיעה ושלווה. כל הניחוחות מציעים ארומה עשירה שנוכחת בחלל באיכות ריח גבוהה ויוצאת מן הכלל.

רק כדי שתוכלו להבין את ההבדלים: מפיצי הריח/רום ספריי שלנו, מכילים איכות ריח של 16% לעומת מוצרים דומים בשוק שכוללים רק 4-7%. גם הנרות שלנו מתעלים בריחם הטוב עם איכות ריח גבוהה של 10% לעומת מוצרים דומים בשוק שכוללים רק 2-5%.

כל מוצרי הריח לבית ליננז מיוצרים בישראל, באריזה רב פעמית וידידותית לסביבה.

הריחות המשכרים שלנו

מוזמנים ליהנות מחוויית ניחוחות משכרת ומופלאה עם מוצרי הריח שלנו.

Bonbon

בצרפתית הניחוח הזה נקרא "סוכריה" ולא בכדי. יש לו ריח מתקתק וכיפי של פירות אדומים ווניל והוא ימלא את הסביבה שלכם בריח נעים ואת הלב שלכם בתחושה טובה ומתקתקה. חובבי הריחות המתוקים יחוו ממנו הנאה צרופה.

Jardin Sauvage

בצרפתית הוא נקרא "יער פראי" עם ניחוח שיגרום לכם להרגיש שיצאתם לטיול ביער. ניחוח זה משלב בין הקלילות של ריחות הפריחה ועצי האקליפטוס לבין ארומה עמוקה של עץ המאסק וקליפת עץ הסנלווד.

הוא זמין במפיץ ריח, רום ספריי ונרות.

Ciel Blanc

בעברית הוא נקרא "שמיים לבנים" והניחוח הקיצי והרענן שלו מגיע משילוב נקי בין טלק מרענן לבין ריח נפלא ומשכר של ורדים, איריס ופטצ'ולי. אז אם אתם רוצים לרענן את האווירה בבית שלכם, ניחוח זה יגרום לכם להרקיע לשחקים. 

הוא זמין במפיץ ריח, רום ספריי ונר.

כל הניחוחות שלנו זמינים עבורכם באתר לקנייה ישירה והם יהיו מעולים לפינוק עצמי או כמתנה נפלאה!