הכירו את קולקציית Simply של מותג הבובות הצרפתי Les Déglingos! (בתרגום לעברית "חבורת המשוגעים"), שמעכשיו זמינה עבורכם גם אצלנו באתר!

למי מכם שאינו מכיר, מדובר בקולקציית בובות וצעצועי פעילות סופר ייחודיים, רכים, בעיצוב כייפי ובאיכות בלתי מתפשרת שעושה גם שימוש בחומרי גלם ממוחזרים.

המותג הצרפתי הפך למוכר וכל כך פופולרי בזכות הדמויות הייחודיות והמקוריות שהוא מציע והודות לעיצוב כייפי ומהנה שכולל שימוש בפאצ'ים ואביזרים צבעוניים, א-סימטריים (לדוגמא אי סימטריות בין האיברים של הבובות) ועוד. הדמויות הצבעוניות הפכו למאוד אהובות על ילדים, יש להן שפה משלהן, עולם עשיר בדמיון, וכל דמות יותר מצחיקה מהשנייה, כך שהן ללא ספק יעלו חיוך על פניהם של הקטנטנים שלכם.

קצת על המותג

Les Déglingos נוצר בשנת 2005 ומאז ועד היום חבורת הבובות מדהימה ילדים והורים כאחד, בזכות העיצוב הכיפי שנותן להן סגנון משלהן. המגוון הרחב של הבובות מאפשר לכל אחד ואחד למצוא את הדגלינגוס המתאים להם. הקולקציות של הבובות ייחודיות, מלאות בדמיון וטרנדיות וניתן לזהות אותן בזכות בד הקורדרוי, כמו גם בדי היוטה המפורסמים שלהם.

הבובות בקולקציה מיוצרות מבד קורדרוי (אותו מייצרים מ-100% כותנה) קטיפתי למגע, רך וכל כך נעים, מה שהופך אותן לבחירה מעולה עבור תינוקות וילדים. כאשר הדפוסים והבדים של הבובות מתפתחים ללא הרף כדי להציע לכם מוצרים איכותיים ורכים יותר!

הבובות המקסימות של הקולקציה זמינות עבורכם באתר

מחיות מפוחלצות, דרך צידניות ומזוודות ועד נשכנים, הקולקציות של המותג מכוונות לתינוקות וילדים קטנים. מוזמנים לאמץ את הבובות הייחודיות של Les Déglingos לשמח את הילדים שלכם, לגרום להם לרחף לעולמות של דמיון בהם הכל אפשרי ולהעניק להם מתנה מיוחדת שבטוח יאהבו.

בין האפשרויות שלכם:

בובת מלימלו הצבי גדולה בקופסא

הבובה שתהפוך לחברה הטובה ביותר של הקטנטנים שלכם! בובת מלימלו הצבי היא מתנה מושלמת לתינוקות וילדים והיא מגיעה בקופסא דקורטיבית, שגם היא מיועדת לשימוש רב פעמי. היא רכה, נעימה וקטיפתית, יהיה כיף להתכרבל איתה בזמן השינה, לחבק אותה כשעצוב או לצרף אותה לכל משחק חופשי או חברתי.

נשכן ספקולוס הנמר

נשכן ספקולוס הנמר זהו צעצוע שכולל 2 מוצרים ב-1. הוא תומך בקטנטנים בתקופות מאתגרות של צמיחת השיניים, ומקל עליהם במידה משמעותית, והוא פשוט יהפוך לחבר הכי טוב שלהם. בובת נמר שמיוצרת עשוי מבד קורדרוי קטיפתי למגע, רך וכל כך נעים שכיף לקחת לכל מקום שאליו הולכים, גם לעולם השינה. את טבעת הנשיכה ניתן להסיר כדי לנקות אותה.

תיק אוכל צידנית פומלוס היען

תיק אוכל מבודד ומעוצב פומלוס היען והבחירה המושלמת לפיקניקים בטבע, או לאחסון ושמירה על טמפרטורת המזון בכל פעם שהילדים נמצאים מחוץ לבית, אם אצל המטפלת ואם בבית הספר או בגן הילדים. תיק האוכל מעוצב בגודל המושלם כדי להיכנס לתיק, אך הוא מספיק גדול כדי להכיל את כל מה שהם צריכים.

תיק האוכל פולמוס היען ישמור על הטמפרטורה של המזון והשתייה הודות לקצף EPE איזותרמי בעובי 8 מ"מ והוא יוסיף נגיעה של הנאה וכיף לכל מקום אליו תלכו.

הוראות שימוש

כדי שהבובות המקסימות ילוו אתכם לאורך זמן, יש לשמור עליהן בהתאם להוראות היצרן. מכיוון שאלו בובות בד, טבעי שתרצו לכבס אותן אחת לתקופה, אך חשוב לעשות זאת בהתאם להוראות הכביסה. את הבובות מבית המותג הצרפתי Les Déglingos יש לכבס בכביסה עדינה במים קרים ולייבש בצל באוויר הפתוח (אין לייבש במייבש!).

מוזמנים לבחור את הדגלינגוס שאליהם אתם הכי מתחברים!