שינה איכותית יכולה לעשות פלאים, ולשפר את הבריאות הפיזית והנפשית כאחד. הדרך הטובה ביותר להבטיח ששנת הלילה שלכם תהיה הכי טובה שרק אפשר היא על ידי המצעים שאתם בוחרים לישון עליהם.

בעולם המצעים, מצעים נחלקים ל-2 קבוצות עיקריות:

  • אריגים – איתנו כאן כבר מהפרה-היסטוריה, מדובר במצעים שלא נמתחים המוכרים לנו ממלונות יוקרתיים.
  • סריגים – מוכרים כמצעי ג'רסי עם סוג בד דומה לחולצת טי שירט, הרבה פחות איכותי וזול שלרוב כוללים חומרים סינתטיים.

כיצד ההבדלים באים לידי ביטוי ומשפיעים על שנת הלילה שלכם?

סוג החומר שמשמש לייצור המצעים שלכם יכול לקבוע כיצד תרגישו במהלך שנת הלילה שלכם. אם אתם רוצים ליהנות משנת לילה נעימה, כדאי שלא תמצאו את עצמכם מזיעים תחת מצעים סינתטיים ולא נושמים.

שלא כמו אריגים טבעיים (כמו 100% כותנה למשל) בדים פחות איכותיים מעכבים את זרימת האוויר דרך הסיבים, לוכדים יותר חום ולא נושמים, מה שמוביל לכך שתזיעו הרבה יותר. בסדינים פחות איכותיים הגוף שלכם לא יצליח לווסת את הטמפרטורה שלו בצורה יעילה, ואיכות השינה שלכם תיפגע מכך. כמו כן, חומרים סינתטיים יכולים להפריש כמויות קטנות של כימיקליים שיספגו בעור שלכם.

מצעי ג'רסי אולי מרגישים בפועל רכים, אולם מה שרוב האנשים לא מבינים הוא שהמרקם של המצעים תלוי בספירת החוטים ובאיכות האריגה ולא רק בסוג הטקסטיל.

אצלנו בליננז לא מתפשרים על איכות המצעים

במצעים ככל שהצפיפות גבוהה יותר, הסיב צריך להיות דק יותר וחזק יותר כדי לעמוד בלחץ צפיפות החוטים פר אינטש מרובע (Thread Count).

בתוך נבחי הסיבים, שיעור עובי החוט בעל חשיבות גבוהה לחוזק שלו. למגע הייחודי של ליננז בחרנו ב- 80/100 ל-100% כותנה סרוקה. כשזה מגיע למצעים, אנו מחויבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות ונוחות ומשתמשים בטכניקת אריגה שהופכת את המרקם של המצעים לנו לרך להפליא, אוורירי, נעים למגע, חמים ומפנק לאורך זמן.

סוד הרכות של המצעים שלנו מתחיל בשיטת האריגה

הבדים שבהם אנו משתמשים מיוצרים בטכניקת אריגה של 2 סיבים לאורך וסיב 1 לרוחב, ובשפה המקצועית - דאבל פיק. ביחד נספרים כ-500 חוטים לאינץ'.

טכניקה זו נקראת אריגת סאטן אלכסונית והיא נוצרת על ידי אריגת סיב אחד לאורך מעל סיב אחד לרוחב ואז קפיצה של 3 סיבים (משמע 3 על 1). שיטת אריגה זו מקנה שטח מגע גדול יותר לכל סיב, עם רכות ונעימות אשר מזכירות את בד המשי והחזר אור קל אשר מקנה לצד אחד של הבד מראה מבריק קלות בעת מגע ישיר עם אור.

למה לבחור במצעים איכותיים מכותנה על פני מצעים זולים יותר?

כאשר אתם משקיעים בסט של מצעים איכותיים, אתם לא רק משקיעים באיכות השינה שלכם, אלא שאתם מבטיחים עמידות לאורך זמן, מה שאומר שלא תצטרכו להחליף את המצעים בארון שלכם כל הזמן. מציעים מבית ליננז מגיעים בשלל עיצובים יפים, עדכניים עדינים ושקטים ומתאימים לכל הסגנונות והחדרים.

הם ניחנים ביוקרה של מלונות בוטיק מובילים, במראה מעוצב כמו בטובי המגזינים והם יעניקו את התמורה המלאה להשקעה שלכם לאורך זמן! בנוסף, הם מיוצרים באיכות בלתי מתפשרת כך שיהפכו את שנת הלילה שלכם לבלתי נשכחת ויגרמו לכם כבר לחכות לרגע שבו תוכלו לחזור בסוף כל יום ולהתפנק במיטה.

מצעי דאבל פיק מבית ליננז אידיאליים לכל עונות השנה לאלו מכם שרוצים להתפנק מדי יום בשינה מרעננת ובלתי נשכחת. מוזמנים לבחור את הדגם המועדף עליכם כבר עכשיו!