מתנות עבור האנשים האהובים עלינו ביותר, מגיעות בכל הצורות והגדלים, וגם – בטווח רחב של מחירים. בין אם התקציב שלכם מעט מוגבל, ובין אם יש באפשרותכם להשקיע, יש המון מתנות יפות ומסוגננות שבטוח יעלו חיוך על פניהם של האהובים עליכם. החל במפיץ ריח ועד סט מצעים מפנק, לפניכם מבחר מגוון של מתנות לכל תקציב.

מתנה עד 120 ₪  

  • רום ספריי –במגוון ניחוחות אשר נרקחו מתמציות שמגיעות מפרובנס נעימים וסופר איכותיים. כמו כל מפיצי הריח שלנו, הוא מציע ארומה עשירה שפשוט נוכחת בחלל.
  • מגבת ידיים פיברוסופט– מגבות פיברוסופט הן מתנה מעולה לאלו שמעריכים מגבת מושלמת, כמו גם את הפרטים הקטנים שהופכים את זמן הרחצה לכל כך מחדש ומרענן. עשויה מ-100% טורקית מהעמק אגיאן הידוע באקלים האידיאלי לכותנה משובחת אשר מבטיחה רכות משגעת, יכולת ספיגה מדהימה וייבוש מהיר עם מגע קטיפתי שנשמר לאורך זמן.
  • נר ריחני JARDIN SAUVAGE רעיון נוסף למתנה שווה, גם לכיס, הוא נר ריחני ממהדורת הריחותJardin Sauvage אשר בעברית נקרא "יער פראי" ולא סתם. שאיפה אחת של הניחוח תגרום לכם להרחיק לטיול ביער מבלי לצאת מדלת הבית וליצור בחלל אוירה אקזוטית ואפילו מעט פראית.

מתנה עד 299 ₪  

  • זוג ציפיות מפנק לבן עם רקמה L'amour Toujoursמתנה מושלמת שנוצרה במיוחד לימי אהבה כמו טו באב. מהדורה אקסקלוסיבית של שתי ציפיות מכותנה משובחת אשר באמצעות הכיתוב lamour toujours יוצרות שלם אחד. העיצוב הייחודי של הכיתוב האדום על הרקע הלבן תורם לאווירה בניחוח צרפתי ויוצר מראה מודרני, כיפי ונקי.
  • שמיכת קוקון ברגע שאהוביכם יחליקו את ידם על שמיכת הקוקון שלנו, הם ידעו שקיבלו מתנה שאין לה תחליף. הרכות המפנקת היא הסיבה ששמיכת הקוקון מושלמת לכרבול והיא נוצרת הודות לתהליך שטיפה ייחודי. שמיכת הקוקון היא האקססורי המושלם לכל ספה או מיטה, ומגיעה בשלל צבעים במידה 130/170ס"מ
  • מפיץ ריח Bonbon עם הריח המתקתק של מפיץ הריח bonbon כל חלל יתמלא באווירה קסומה, רגועה ואוהבת. ניחוח Bonbon נרקח מתמציות שמגיעות מפרובנס והוא מתקתק ונעים, ממש כמו סוכרייה. כמו כל מפיצי הריח שלנו, הוא מציע ארומה עשירה שפשוט נוכחת בחלל.

מתנה עד 599 ₪

  • סט מצעים הוטל קולקשן סדרת הוטל קולקשן מבטיחה את היוקרה והאיכות של בית המלון, בחדר השינה הפרטי. אין מתנה טובה יותר לאהובים עליכם מאשר שנת לילה איכותית על מצעים מפנקים להפליא. המצעים מיוצרים מכותנה סרוקה ארוגה כסטאן, בצפיפות של 300 חוטים לאינץ'.
  • מפיץ ריח Bonbon עם הריח המתקתק של מפיץ הריח bonbon כל חלל יתמלא באווירה קסומה, רגועה ואוהבת. ניחוח bonbon נרקח מתמציות שמגיעות מפרובנס והוא מתקתק ונעים, ממש כמו סוכרייה. כמו כל מפיצי הריח שלנו, הוא מציע ארומה עשירה שפשוט נוכחת בחלל.
  • חלוק מגבת FIBROSOFT- עשוי באותה טכנלוגיה של ייצור מגבות הפיברוסופט, עוטף ברכות קטיפתית בלתי נשכחת מה שהופך אותו למתנה מעולה לאלו שמעריכים חווית ספא מושלמת, כמו גם את הפרטים הקטנים שהופכים את זמן הרחצה לכל כך מחדש ומרענן. עשויים מ-100% טורקית מהעמק אגיאן הידוע באקלים האידיאלי לכותנה משובחת אשר מבטיחה רכות משגעת, קלילות ויכולת ספיגה מדהימה יחד עם ייבוש מהיר. במגוון מידות

 

מתנה ללא תקציב 

  • סט מצעים קלאסי עם פס אפור כהה לא כולם מרשים לעצמם מצעים איכותיים, לכן זו מתנה מוערכת במיוחד. ימי אהבה, חגים וכל סיבה אחרת לפנק, זה הזמן המושלם לקנות סט של מצעים חדשים באיכות שמוצאים רק במלונות היוקרתיים ביותר בעולם. המצעים הלבנים יחד עם הפס האפור הכהה במסגרת הציפיות והציפה יהפכו כל חדר שינה לאלגנטי ועל זמני ולמקום מפלט אמיתי עם המצעים הרכים והנעימים ביותר והם המתנה האולטימטיבית.
  • מארזי מתנה – מארזים שהרכבנו במיוחד למי שרוצה את חווית ליננז במלואה ולהעניק ליקירים שלכם את הטוב ביותר
  • גיפט קארד לעיתים המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לאחרים היא אפשרות הבחירה. באמצעות גיפט קארד האהובים שלכם יוכלו להחליט מה ההגדרה המיוחדת שלהם למילה "פינוק" ויבחרו לעצמם את המתנות שיגרמו להם להרגיש מיוחדים באמת וליהנות בדיוק כפי שהם אוהבים, קליק אחד והמתנה במייל שלו/ה.