רבים מאתנו לא באמת מקדישים את הזמן להתייחס בצורה הנכונה למגבות שאנו קונים, קל וחומר משתמשים על בסיס יומיומי. מעבר לכך, אנו רואים כמה מגבות במצבע בסופר, זורקים אותן לעגלת הקניות, ומסתמכים על מחירן כשיקול העיקרי.

אבל בפועל, כאשר אנו קונים מגבות עלינו לזכור שאנו מתעטפים במגבות הללו מדי יום ביומו, למעשה זהו אחד המוצרים השימושיים ביותר שיש לנו בבית, מה גם שהוא בא במגע עם הגוף שלנו ושל האהובים עלינו.

לכן המגבות שבהן אנו עושים שימוש תמיד צריכות להיות מיוצרות מהחומרים האיכותיים ביותר, והאיכות צריכה לבוא לידי ביטוי לכל אורך הדרך, החל בתהליך הייצור, דרך העיצוב ועד אופן השימוש.

למגבות באיכות בלתי מתפשרת יש המון תועלות

אם אתם תוהים מדוע להשקיע במגבות באיכות בלתי מתפשרת, יש לכך המון סיבות. מגבות שמיוצרות מבדים איכותיים ישמשו אתכם לאורך זמן, מה שאומר שהן יהיו חזקות, עמידות ורכות ונעימות גם לאחר כמה כביסות. הן יספגו יותר, לא ייצרו מוך, והביצועים שלהן יהיו גבוהים יותר למשך שנים. מגבות איכותיות נוטות פחות להיקרע, לא יהיו בהן חורים והאיכות שלהן תבוא לידי ביטוי באריכות חיים גבוהה יותר.

אנו בליננז מבינים את כל היתרונות של מגבות איכותיות ולא מתפשרים על האיכות של המגבות שלנו, כדי להציע לכם את הטוב ביותר. למעשה אנו משקיעים את כל הזמן והמאמצים, כדי לייצר לכם מגבות באיכות בלתי מתפשרת.

האיכות של המגבות שלנו מתחילה כבר בתהליך הייצור

המגבות שלנו מיוצרות באחד ממפעלי הבוטיק הנחשבים יותר בעולם. המפעל ממוקם בטורקיה ומגדל בעצמו את הכותנה שאותה הוא מייצר. המגבות הטורקיות נחשבות לאיכותיות ביותר הודות לסוג הכותנה האידיאלי, אשר מאזן בין יכולת ספיגה מדהימה לבין רכות גבוהה. המפעל וייצור הכותנה נמצאים באזור האגאי של הים התיכון, אזור הנחשב לחשוב ביותר בטורקיה ומעולה לגידול הכותנה, הודות לאקלים המתון בחורף.

קולקציית מגבות ברמה בלתי מתפשרת

קולקציית המגבות שלנו מעוצבת בגווני הבסיס של קולקציית הפרמיום שלנו בליננז: לבן, ורוד בלאש, אפור פנינה בהיר ואפור כהה בשילוב המגע הרך והנעים וזמינה בשתי מידות:

  • מגבות לידיים ולראש בגודל 59/90 ס"מ
  • מגבות רחצה בגודל 76/140 ס"מ

מלבד הצבעים והעיצוב, המגבות שלנו איכותיות הודות לפטנט ניפוח וסיבוב הסיב בזמן אריגת המגבת, פטנט הנקרא –FIBROSOFT, אשר מקנה למגבות במשקל קל (550 גרם) יותר נפח, כך שהן מרגישות כבדות יותר (650-700 גרם).

את האיכות של המגבות שלנו תרגישו לאורך זמן וכבר מרגע השימוש. הן מאופיינות עם ספיגה יוצאת דופן, התייבשות במהירות שיא, מגע רך וקטיפתי בכל שימוש ועמידות לאורך שנים.

תכונות אנטי בקטריאליות מבטיחות מקסימום ניקיון ושימוש בטוח

המגבות שלנו הן גם אנטי בקטריאליות הודות לתוספת של יוני כסף לבד (חומר טבעי וידידותי לאדם ולסביבה). כתוצאה מכך, הכותנה הטבעית יוצרת אינטראקציה ביולוגית ונקייה מכימיקלים מסכנים, תכונה מאוד אפקטיבית לדחיית בקטריות ווירוסים.

המשמעות עבורכם היא בד שנותר נקי ובטוח לשימוש לאורך זמן, ללא ריחות לוואי אשר נובעים מהיווצרות בקטריות על המגבות. וכמובן שיש גם בונוסים נלווים והם – מקסימום ביטחון, עור נקי ובריא ופחות כביסות.

טיפ לשימוש

כדי ליהנות ממגבות איכותיות לאורך זמן, יש להקפיד על תנאי הכביסה המתאימים. לפני השימוש יש להשרות את המגבות במים קרים למשך 12 שעות לפחות ולאחר מכן לכבס במים קרים (עד 40 מעלות) ולבסוף, לייבש במייבש כדי שתיהנו ממגע קטיפתי בכל שימוש. כמו כן מגבות צריך לכבס רק עם מגבות ולא עם פריטים אחרים (במיוחד לא מצעים).

כל המוצרים של ליננז 100% מיוצרים בתו תקן בינלאומי Oeko-Tex® המבטיח ייצור בתהליך קפדני נקי מכימיקלים מזיקים. אנו מזמינים אתכם להתנסות במגבות שלנו וליהנות מאיכות בלתי מתפשרת כבר למן הרגע הראשון, לצד כל היתרונות שמגבות באיכות בלתי מתפשרת מציעות.