המיטה שלכם מורכבת מבסיס מיטה, מזרן ומהמצעים שתבחרו לשים עליה. האופן שבו אתם בוחרים להלביש את המיטה שלכם לא פעם תלוי בהעדפה אישית, אך האם באמת אתם באמת יודעים להבחין בהבדלים באיכויות של מצעים? מה ההבדל בין כותנה רגילה לכותנה מצרית? ומה המשמעות של מושגים כמו אריגת סאטן או צפיפות?

גם אצלנו בליננז ישנם סוגים שונים של קולקציות, כולן כאחת איכותיות להפליא, אך נבדלות זו מזו בדרכים שונות, בעיקר בצפיפות החוטים שלהן. אם תרצו לדעת מה אתם קונים כדי להגיע לבחירות טובות יותר, כדאי שתדעו מה ההבדלים בין קולקציה אחת לאחרת. וזו הסיבה שריכזנו אותם עבורכם.

קודם כל נתחיל עם הבסיס

כל המצעים שלנו  מורכבים מ-100% כותנה מצרית סרוקה בעלת סיב ארוך במיוחד ונעימה למגע, רובם נארגו בשיטת הסאטן, אריגה אלכסונית אשר מקנה להם את המרקם הרך ונעים כמו של בד המשי. בזכות איכות הבד ואריגת הסאטן, המצעים נוטים פחות להתקמט ומאפשרים שינה מרעננת ומלכותית שמביאה את התחושה הבלתי נשכחת של יוקרה ברמת חמישה כוכבים, אליכם הביתה מידי לילה.

קולקציית פרמיום סאטן 500

קולקציית פרמיום שלנו אשר נבחרה בקפידה והיחידה מסוגה בישראל, עשויה מ-100% כותנה סרוקה בעלת סיב ארוך במיוחד, באריגת סאטן ובצפיפות 500 חוטים לאינץ' דאבל פיק, זו הקלאסיקה של ליננז, או במילים אחרות: מצעי הדגל שלנו. תוכלו למצוא סוג כזה של מצעים רק במלונות בוטיק אקסקלוסיביים, ועכשיו הם גם זמינים עבורכם באתר, כך שתוכלו להפוך את חדר השינה שלכם למקום מפלט אקזוטי, מרגיע ונעים ולהרגיש בחופשה בכל יום שגרתי.

בקולקציית פרמיום ספירת החוטים היא 500 לאינץ', כאשר ככל שעולים בצפיפות המרקם הרך והנעים הופך לעשיר יותר, עמיד לאורך זמן, גמיש יותר ופחות נוטה להתקמט ואידיאלי לאקלים הישראלי, ולא מכביד מידי (כמו שעלולות להיות צפיפיות גבוהות יותר כמו 800-1200 חוטים לאינץ'). התוצאה – חווית שינה מרעננת ובלתי נשכחת אשר עוטפת ברכות מלטפת.

 

קולקציית אולטרא פרמיום סאטן 600 - מהדורה מוגבלת

אם אתם מאחלים לעצמכם רק את הטוב ביותר, קולקציית האולטרא פרמיום סאטן 600 נחשבת ליוקרתית וייחודית במינה בישראל. ממותגי יוקרה עולמיים בלבד, ישירות לחדר השינה הפרטי שלכם, אתם זוכים ליהנות מאיכות נדירה, מגע חלומי ושנת לילה שלא ניתן לתאר במילים.

בקולקציית אולטרא פרמיום ספירת החוטים היא 600 לאינץ', מה שמבטיח איכות מלכותית ברמה אחרת לחלוטין. אז אם תרצו להשקיע בשנת הלילה שלכם, ללא עכבות, רק כי אתם יודעים שמגיע לכם את הטוב ביותר, קניית מצעים מהמהדורה מוגבלת תהיה הבחירה המתבקשת עבורכם.

עכשיו כשאתם מבינים את ההבדלים בין הקולקציות שלנו, אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפנק ולהחליט מהי דרגת האיכות שאתם מעדיפים עבור שנת לילה חלומית!