קניית המצעים הטובים והאיכותיים ביותר יכולה להתגלות כמשימה מעט מאתגרת לנוכח המבחר הרחב שקיים. יש המון סוגים של מצעים שזמינים בשוק, וכל כך הרבה היבטים לחשוב עליהם כאשר קונים מצעים, החל בספירת החוטים, דרך רכות, סוג האריגה, המותג ועד החומר ממנו המצעים מיוצרים.

אם בעבר היו חומרים מאוד ספציפיים ששימשו לייצור מצעים, בשנים האחרונות יש הרבה יותר דרכים לייצר מצעים וליצור עבורכם את סביבת השינה האיכותית והנעימה ביותר, אחד מהם הוא הבמבוק.

ולמרות כל היתרונות שמצעי במבוק מציעים, אנו כאן כדי לדבר דווקא על מצעי טנסל שמיוצרים מאקליפטוס ומגדירים את עולם המצעים מחדש.

מהם מצעי טנסל?

במקור הם נקראים - TENCEL LYOCELL, והגם הגיחו לשוק לפני מעט יותר מעשור כשהם מציעים אינספור יתרונות למשתמשים, ובעיקר – נמצא שהם בריאים וידידותיים יותר משמעותית לעומת מצע במבוק או כותנה.

סיבי טנסל בצפיפות 600 חוטים לאינץ' בעלי תכונות מאוד מיוחדות, הודות להיותם אנטיבקטריאליים מטבעם.

העובדה שהסיבים מיוצרים בתנאי מעבדה, מקליפת עץ האקליפטוס מאפשרת את יצירתם של סיבים הידרופילים אשר מקנים למצעים רכות בלתי רגילה, אווריריות, גמישות, ספיגת לחות מצוינת, ועוד המון יתרונות מדהימים!

היתרונות של מצעי טנסל

מצעי טנסל מאופיינים עם מגע מרענן, הם נושמים ואווריריים יותר, סופחים לחות מהגוף ופשוט אידיאליים לעונת הקיץ החמה. מצעים אלו סופגים יותר מכותנה, נעימים יותר ממשי ומרעננים יותר מפשתן. הסיבים מיוצרים בתהליך ידידותי לסביבה בתו תקן בינלאומי - OEKO-TEX®, מחומר מתכלה שניתן למחזר, כך שהם גם ירוקים יותר, ומתאימים למציאות העכשווית בה הקיימות תוספת מקום מרכזי.

ולבסוף, הם גם בריאים יותר: הטנסל הינו אנטיבקטריאלי מטבעו, דוחה בקטריות ולכן נחשב למעולה כאנטיאייג'ינג.

מצעי הטנסל של ליננז

מצעי טנסל מבית ליננז מיוצרים מ-100% סיבי אקליפטוס ארוכים, חזקים, טבעיים ונושמים, באריגת סאטן. הם בעלי ברק קל, למגע רך ונעימים כמו משי, כך שיכולים לשדרג משמעותית את שנת הלילה שלכם. בנוסף, הם נוטים פחות להתקמט ואווריריים הרבה יותר.

מלב האיכות, אנחנו בליננז שמים דגש רב גם על העיצוב ושואפים להביא עד אליכם, מצעים באיכות בלתי מתפשרת ובעיצוב מהמם שיגרום לכם לחוש גאווה אמיתית בכל פעם שתגיעו לחדר השינה שלכם, וגם לאפשר לכם להתפנק, כך שכל יום במיטה ירגיש כמו חופשה יוקרתית.

מצעי הטנסל שלנו בליננז זמינים עבורכם בלבן צחור, למראה נקי ומינימליסטי עם תפירה אלגנטית ועיצוב של מלון יוקרה. ולטאץ' הסופי, הם כוללים ציפיות עם שוליים באורך 5 ס"מ, מה שנקרא בשפה המקצועית - אוקספורד.

מצעי טנסל של ליננז

איך לכבס מצעי טנסל?

אם התפנקתם במצעי טנסל, חשוב שתקפידו על הוראות הכביסה כדי להפיק מהם את המרב לאורך זמן. לכן כבסו את המצעים על פי ההוראות הבאות:

  • כביסה בנפרד והפוך (להפוך את הפנים החוצה), במים קרים עד 40 מעלות עם סחיטה נמוכה וללא מלבינים.
  • ייבוש בתלייה שטוחה בצל או במייבש על חום נמוך לרמת לחות קלה.
  • גיהוץ על חום נמוך.

כך תדעו שמדובר במצעים שלנו

המחשבה על כל הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל היא שמאפיינת אותנו. אלו הפרטים הקטנים שמעניקים למצעים את הנגיעה המיוחדת שלנו:

  • תווית להצעה קלה של המיטה – בסדין תמצאו תוויות שמסמנות את צד הארוך והצד הקצר של הסדין להצעה קלה של המיטה.
  • תווית מידת הסדין – מתחת לתווית שטיפת הסדין, שנמצאת בתפר שלו, תמצאו את תווית מידת הסדין.
  • כפתור בצבע מנטה – סימן ההיכר שלנו, בנוסף לכפתור ספייר שנמצא בצידה השני של הציפה, ללא לולאה מולו.
  • תגית ליננז בצבע מנטה – נמצאת בצד הקרוב לכפתור המנטה בציפה.

מוזמנים להתפנק עם מצעי הטנסל האיכותיים שלנו וליהנות משנת הלילה האיכותית ביותר!