מצעים הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ויש להם השפעה לא מעטה על איכות השינה. כתוצאה מכך, תחום זה נמצא בפיתוח מתמיד עם אינספור מוצרים שיוצאים אל השוק, ברמות איכות שונות, ובמטרה להתאים להרגלי שינה מגוונים.

המון פעמים הרגלי השינה שלנו מושפעים מהפרטנרים שחולקים אתנו את המיטה, מהאמונות שלנו, או מסוג המיטה שאנו בוחרים לישון בה, ואז עולה הצורך בפתרון יותר מותאם אישית מסט המצעים הרגיל. כאן סט מצעים 5 חלקים נכנס לחדר השינה.

אז מתי נצטרך סט מצעים 5 חלקים?

כאשר ישנים עם שתי שמיכות נפרדות

זוגות רבים מעדיפים את הנוחות של שתי שמיכות נפרדות לעומת שמיכה אחת גדולה. זה המקום להתחדש בסט מצעים 5 חלקים הכולל סדין אחד למיטה הזוגית, זוג ציפיות לכרית וזוג ציפות שיעטפו שתי שמיכות יחיד נפרדות ויאפשרו לבני הזוג לישון בנוחות למשך כל הלילה, מבלי לחשוש שהשמיכה תזלוג לצד אחד.

כאשר ישנים במיטה יהודית

אם אתם מקיימים אורח חיים דתי או מסורתי וישנים במיטה יהודית תוכלו לרכוש סט מצעים 5 חלקים. במקרה הזה, במקום שתי ציפות נפרדות לשמיכות הסט יכלול שני סדינים נפרדים למיטת יחיד. עם שפע של מצעים בעיצובים, בדים ודגמים שונים, תוכלו לבחור סט מצעים שתואם להרגלי השינה ולאורח החיים הייחודי שלכם ועדיין מעניק לחדר השינה את התחושה האינטימית, ואת המראה המעוצב שאתם מעדיפים.

 כאשר חולקים מיטה מתכווננת

סט 5 מצעים מתאים למיטה מתכווננת. מיטות מתכווננות משלבות טכנולוגיה חכמה אשר בעזרתה ניתן לכוון את גב המיטה וליהנות מתמיכה מלאה ומנוחות מקסימלית, מה גם שכל אחד מבני הזוג יכול להתאים אישית את משענת הראש וזווית הרגליים מבלי להפריע לצד השני. בדומה למיטה יהודית, גם המצעים שמתאימים למיטה מתכוונת כוללים ציפיות לכריות, ציפה אחת לשמיכה ושני סדינים למיטת יחיד.

Loading...

איזה סט 5 חלקים כדאי לקנות?

סט חמישה חלקים נחשב כיום לבחירה ממש פופולרית, כאשר שימת הדגש לרוב תהיה על האיכות. אם כבר אתם משקיעים בפינוק שלכם ובשנת לילה נעימה ללא הפרעות, כדאי ומומלץ לקנות מצעים מבדי כותנה טבעיים ונושמים, שמיוצרים מסיבים ארוכים וחזקים שמלופפים יחד ומבטיחים לכם רכות ועמידות לטווח ארוך. כמו כן אל תשכחו את ספירת החוטים! ככל שהיא תהיה גבוהה יותר, כך המצעים יותר איכותיים ועמידים. 

אנו ממליצים לכם לבדוק את סט מצעי סאטן 500 אשר מיוצר מ- 100% כותנה משובחת ובעלת סיב ארוך במיוחד. קולקציית מצעי סאטן 500 כוללת מצעים איכותיים ומפנקים מסאטן עם ספירת חוטים 500. מצעים אלו מיוצרים מחוטי כותנה עדינים וארוכים שנארגים במארג אלכסוני, בו חוט אחד עובר מעל שלושה חוטים בכל פעם. השיטה של אריגת סאטן מקנה לבד מרקם חלק ומשיי, ועם הצפיפות של 500 חוטים לאינץ', אתם נהנים ממצעים רכים, איכותיים ויוקרתיים שרק ישתבחו עם הזמן. בנוסף, מצעי סאטן יהיו הבחירה המושלמת עבור כל עונות השנה והם אידיאליים למזג האוויר הישראלי. 

כיום אינכם חייבים להתפשר על העדפות הסגנון שלכם

יש אנשים שמעדיפים את המראה הסולידי, המינימליסטי והנקי ולכן יעדיפו מצעים בגוונים בהירים או אחידים שישתלבו בחלל, בעוד שאחרים יעדיפו צבעוניות וססגוניות, ויבחרו במצעים שיתנו את הטון ויהפכו למוקד מרכזי. אצלנו, אתם בהחלט יכולים לרכוש סט מצעים של 5 חלקים שמתכתב עם הסגנון המתאים לכם, מבטא את הטעם האישי שלכם, ויוצר בחדר השינה את האווירה שאתם הכי אוהבים.

עם שפע של דגמי מצעים יוקרתיים, מפנקים ואיכותיים מ- 100% כותנה ועם המון תשומת לב מקסימלית לסוגים שונים של צרכים, אורחות חיים והרגלי שינה, אנו בטוחים שתמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים!