מצעי סאטן מיוצרים מ- 100% כותנה משובחת בעלת סיב ארוך במיוחד. זהו לא הסאטן הסינתטי, ולכן סוג זה של מצעים ידוע ביוקרה שלו ובאיכותו הרבה.

מהברק האלגנטי, המראה הקלאסי ועד לתחושה הרכה והמפנקת על העור, מצעי סאטן מביאים איכות אמיתית לחדר השינה, משדרגים את מראה החדר והופכים את המנוחה להרבה יותר נעימה.

רכישת מצעי סאטן, זו דרך פשוטה ויעילה למקסם את האווירה והעיצוב בחדר השינה ולהפוך את החלל למקום מפלט מפנק ונעים. עם כל הדגמים המעוצבים והיפים שיש לנו להציע, אנו בטוחים שתמצאו את הרגע הנכון להשוויץ ולהציג את המצעים הנפלאים שלכם לאורחים!

מה זה בדיוק מצעי סאטן?

עם קולקציית מצעי סאטן 500 תוכלו להפוך את חדר השינה שלכם למלון חמישה כוכבים יוקרתי. מצעים יוקרתיים מסאטן עם ספירת חוטים 500, מיוצרים מחוטי כותנה עדינים וארוכים במיוחד שנארגים יחד בשיטת אריגה השונה מהשיטה הקלאסית: במקום השחלת החוטים באריגה של שתי וערב, כאן משחילים חוט אחד מעל ארבעה חוטים בכל פעם, מה שיוצר מארג אלכסוני וצפוף אשר מאופיין עם תחושת רכות וברק קל.

שיטת אריגה זו מקנה לבד מרקם משי חלק ונעים בשילוב צפיפות של 500 חוטים לאינץ', הנחשבת לאיכותית בעולם המצעים, יוצרת מגע רך ונעים ביותר, לשינה עמוקה ומרעננת ולמוצר איכותי ויוקרתי אשר ישתבח מכביסה לכביסה.

Loading...

הבחירה המעולה לשנת לילה נעימה

כאשר בוחרים מצעים לסוג הבד, לשיטת האריגה ולספירת החוטים יש המון משמעות והם ישפיעו על איכות השינה, על עמידות ועל תחושת המצעים. אם תהיתם אם כדאי לקנות מצעי סאטן, הדרך להחלטה הנכונה עוברת בהיכרות עם היתרונות הבולטים:

התאמה לכל עונות השנה

ישנם מצעים שמתאימים יותר לעונה ספציפית בעוד שישנם סוגים שמתאימים לכל השנה, ומצעי סאטן מתאימים לכל עונות השנה ואידיאליים לאקלים הישראלי.

הם מאווררים, רכים ונעימים ומתאימים לליל קיץ חם כמו ללילה חורפי. מכיוון שהם מאווררים, הם אינם נדבקים לעור או גורמים להזעה ולחות. בנוסף הם מחממים את הגוף בצורה אופטימלית גם כאשר מזג האוויר קריר.

בחירה מעולה עבור עור רגיש

אם אתם סובלים מגירודים, אקזמות או אדמומיות של העור תוכלו למצוא הקלה בתוך מצעי סאטן 500. מצעים אלו ידועים כנוחים במיוחד, והודות לעובדה שהם מאווררים ואינם נצמדים לגוף, תוכלו ליהנות מהם ולהרגיש שלווים ורגועים במהלך השינה, ולהתעורר ממש כמו חדשים. 

ישנם שיאמרו שגם העור שלכם יראה נהדר כשתעוררו בבוקר לאחר לילה במצעי סאטן. מכיוון שהבד אינו סופח לחות, מוצרי שיקום של העור לא יעברו לסדינים, יישארו על העור ויפעלו בצורה יעילה יותר.

פחות אבק וחיידקים

העובדה שהסאטן אינו סופח לחות מקנה לו תכונות מעולות נוספות כמו למשל סיכון נמוך יותר להצטברות של קרדית האבק או חלקיקים. לכן, אם אתם סובלים מאלרגיות, מצעי סאטן יעניקו לכם הקלה.

ולבסוף – הם פשוט יפים!

מצעים מסאטן 500 נראים מדהים ומביאים למיטה ולחדר השינה שפע של שיק וסטייל. הם זמינים בשלל עיצובים מהפנטים, צבעים ודוגמאות, והברק הקל של הבד, יחד עם המרקם המלטף, הופכים אותם לבחירה אופנתית עבור אנשים שמעריכים יופי ואתסטיקה.