אנו גאים להציג בפניכם ולהכיר לכם את המהדורה המיוחדת והחדשה שלנו, מהדורה אנטיבקטריאלית לקולקציית הפרמיום.

המהדורה האנטיבקטריאלית שלנו מיוצרת מ- 100% כותנה מצרית סרוקה, בצפיפות של 500 חוטים לאינץ׳, באריגת סאטן למגע הרך והנעים שאנו כה אוהבים ועם הפיניש האנטיבקטריאלי המיוחד שלנו.

Loading...

מה כולל הפיניש האנטיבקטריאלי שלנו?

הפיניש האנטיבקטרילי שלנו מבוסס על יוני כסף, חומר פעיל, נקי מכימיקלים וידידותי לסביבה, שדוחה חיידקים ווירוסים ב-99.9%, מונע ריחות ונשאר אקטיבי במשך עשרות שטיפות (לפחות 50!) כך שהמצעים נותרים נקיים מבקטריות לאורך זמן ומבטיחים עור פנים נקי ובריא.

גם העיצוב של המצעים נותר בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, קלאסי ועל זמני, בגווני לבן צחור ואפור מעושן למראה ניטרלי, עם תיפור מיוחד של פס קדר צר בצידי הציפיות, וגוון זהה מסביב לציפה למראה אלגנטי ונקי שיתאים לכל עיצוב וחלל.

 

המדע שמאחורי התהליך

אז מה הופך את המצעים שלנו לנקיים מבקטריות?

התשובה פשוטה והיא תוספת של יוני כסף לבד. כתוצאה מכך הכותנה הטבעית יוצרת אינטראקציה ביולוגית ונקייה מכימיקלים מסכנים, תוך שמונעת ב-99.9% מהבקטריות לגדול ולהתרבות. המשמעות היא בד שנותר נקי ובטוח לאורך זמן, ללא ריח לוואי אשר נובע מבקטריות. והבונוסים - פחות כביסות, מקסימום ביטחון ועור נקי ובריא.

 

מדוע כדאי לעבור למצעים אנטיבקטריאליים?

במהלך השינה העור מקבל את ההזדמנות להירגע ולעשות את העבודה הנדרשת כדי להיראות במיטבו. יחד עם זאת זה הזמן שבו הוא גם נחשף לחיידקים, בקטריות, אבק ועוד אשר נמצאים על המצעים ויכולים לגרום לבעיות בעור הפנים.

זה לא סוד שמצעים הופכים לחממה לגידול בקטריות וחיידקים, מה שיכול לגרות את העור, להחמיר מצבים של אסתמה ואלרגיות ואפילו, לגרום לפצעונים. הגימור האנטיבקטריאלי מונע את כל זאת ועוד ומשאיר את המצעים נקיים ורעננים לאורך זמן, כך שהעור שלכם ישמר בריא ונקי ביותר. בין אם אתם רוצים למנוע בעיות עור ובין אם אתם פשוט רוצים לשדרג את שינת הלילה שלכם וחשוב לכם להניח את הראש במקום כמה שיותר נעים ובטוח, המעבר למצעים אנטיבקטריאליים הוא הפתרון.