המצעים שעליהם אנו ישנים בלילה, הם לא משהו שכדאי לחסוך עליו. המצעים שנבחר ישפיעו על המראה והאווירה בחדר והם גם ישפיעו על איכות השינה שלנו במידה רבה. אנו מבלים הרבה זמן בתוך המצעים שלנו, ולכן זה רק מובן, שנשקיע בטוב ביותר. אנו בליננז מוכרים מצעים ברמה הגבוהה ביותר והופכים את רכישת המצעים לחוויה יוצאת דופן ובלתי שגרתית, עם עיצובים מהממים ומיוחדים, שיכניסו לשגרה היומיומית שלכם נגיעה של סטייל ויוקרה.

אבל מה בדיוק הופך את המצעים שלנו לכל כך מיוחדים?

קודם כל מבחר הקולקציות שלנו, ובראשן, קולקציית מצעי הפרמיום. קולקציית מצעי הפרמיום שלנו מיוצרת מ- 100% כותנה סרוקה, עם סיב ארוך במיוחד, צפיפות של 500 חוטים לאינץ' ואריגת סאטן. מצעי הפרמיום מורכבים משני סיבים, מה שנקרא בעגה המקצועית DOUBLE PICK (לעומת ה-TRIPLE PICK שזמין בשוק).

את המצעים שלנו מזהים כבר מהרגע הראשון

כל סט מצעים מבית ליננז מגיע עם אמצעי הזיהוי הייחודיים שלנו:

ציפה לשמיכה

כל ציפה לשמיכה כוללת את הימנים המזהים הבאים:

  • כפתורים חרוטים שקופים שעליהם מוטבע הלוגו שלנו – בכל כפתור יש 4 חורים, כדי להבטיח שהתפר יהיה חזק ועמיד לאורך זמן.
  • כפתור בצבע מנטה – בכל ציפה ישנו כפתור בצבע מנטה, זהו סימן ההיכר שלנו וקריצה ללוגו שלנו.
  • תוית ארוגה עם הלוגו שלנו- Linenz תוכלו למצוא אותה בצד הקרוב ביותר לכפתור המנטה. לתווית יש שני צדדים, בצד אחד הלוגו, ובצדה השני מופיע הכיתוב MADE WITH 100% LOVE.
  • תווית שטיפה והרכב הבד – תווית נוספת שכוללת את הוראות הכביסה שלנו: מומלץ לכבס לפני השימוש בכביסה עדינה עד 40 מעלות, סחיטה נמוכה (עד 800), כשהציפה פתוחה לרווחה. את המצעים יש לכבס רק במכונה וניתן לייבש במייבש. אם רוצים לגהץ אז לעשות זאת עם מצב גיהוץ קל – EASY IRON.
  • כפתור ספייר – הרבה שואלים אותנו למה יש כפתור אחד שאין לולאה מולו, אז בכל אחת מהציפות שלנו יש כפתור נוסף ללא לולאה מולו, זהו כפתור ספייר!

כפתור בצבע מנטה

זוג ציפיות

  • תווית לוגו ושטיפה (הרכב הבד) בכל ציפית.

סדין

  • סדין גומי בגובה 30 ס"מ.
  • 2 תוויות – תווית בצד הארוך ותווית בצד הקצר, כדי לעזור לכם עם הצעת המיטה עד כמה שאפשר.

צד ארוך וצד קצר - סדין

המארז שלנו

המארז שלנו בליננז יגיע אליכם כשהוא כולל את סט המצעים בתוך תיק בד עם כל אחד מהסלוגנים שלנו וגלויה מתחלפת שמשתנה בהתאם לעונה, קולקציה או חידושים מעניינים. בעת קניית מצעי פרמיום, המארז גם יכלול מניפה של כל הבדים מהקולקציה.

מארז מצעים של ליננז

המצעים המסוגננים של ליננז פשוט יגרמו לכם להתענג כל בוקר במיטה. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהקולקציות המיוחדות שעיצבנו עבורכם, באיכות הכי גבוהה ובמחירים משתלמים במיוחד!